~ Sky ♥ Blue ~
Anime Lovers!

Navigáció ^^



Home About Links Stuffs

Sziasztok~! A blogomon történeteket írok, néha magamról is fogok^^ Jó szórakozást ^^
/ navigáióért: KATT /


Anime Chatbox!







"Kell a változatosság? Választhatsz!^^

Tooltips Background 1 Tooltips Background 2 Tooltips Background 3

Anime Mysterious Box!

B L U E
Továbbiak...


Big Claps!



Basecode from Jennier & Template by Kinanti & Sweet header by Kinanti!
Anime Lovers
YOUR SPECIAL NAME!.



Év vége és egyebek

Igazából egyszer már belekezdtem ebbe a bejegyzésbe,de egyszerűen annyira nem tudtam írni,hogy inkább hanyagoltam xD hát nem javult - mit ne mondjak.Na mindegy,nem is ez a lényeg.Így visszaolvasva a bejegyzéseim..fhu ,elég nyálas típus vagyok.Tovább már nem is mertem visszaolvasni x.x 
Ő lenne az én Szőkeségem<3
Talon :)
Egyébként: elkezdtem lolozni :D még januárban és mára már 30as vagyok,csak rankedezni nem merek még.Majd csak csoportosan próbálkozom meg ezzel.A lövészeket bírom,de jöhet support és assasin is.Kedvenceim pedig nem más mint Ezreal <3 (hűű,mekkora meglepetés..csak nem szőke?xD) ,a másik pedig Talon,akire mostanában nagyon rákaptam.Egyszerűen az az ulti és azok a skillek és a sebzése,aw..Isteni! Márcsak skin kéne mindkettejükre ls teljesen elégedett lennék.Lenne is egy Ezreal skin,de csak 30%os kedvezményt kaptam rá T-T 
A szőkéről jut eszembe: el nem lehet képzelni mennyire szőke fanatikus vagyok.Még én is meglepődtem magamon.Vonzom magamhoz a szőkéket,hisz suliban a barátnőim mind szőkék xD na meg van egy 11.-es srác,aki ugyanúgy szőke és asszem beleszerettem a hajába,olyan menőn van beállítva.Lehet fodrásznak kéne mennem?Még van időm eldönteni,szal..:D 
Amúgy  lehet anyu megint kimegy Svédországba,de akkor már minket is kivinne később...nem tudom,igazából anyagilag nagyon jól jönne,de a szívem másik felét itt hagynám Mo.-n...vegyes érzelmek jönnek fel ezzel a témával kapcsiban,hisz most nyugtattam meg Csicsit is,hogy egyenlőre nem megyünk ki.Erre lehet talán mégis..? Stellának se merem igazán említeni,van elég baja,nemhogy még emiatt aggódjon :) 
Ahj,pedig olyan gyönyörű a svéd nyelv T-T még ezen a nyáron megtanulok svédül és lengyelül!(ez még jól is jöhet a sok polski ellen lolban,mikor majd azt ugatják,h "kurwaaaa!report!!!" xDD.Naaagyon elkockásodtam.Viszont szoc.életem attól még van,hisz pl múlthéten voltunk osztállyal a Tiszánál..hát volt egy pár dolog.Engem belelöktek a vízbe ruhástul,de ez még ha nem lenne elég,a kedvenc répa nacim is kiszakadt!!qwq Na nem baj,ezt a nyarat kibírom szakatottban v.v Anyway:Tomi(a Dokim) rávett,hogy csináljak magammal vmit ezen a nyáron,hogy ne csak kockuljak folyton és megkért,hogy írjam össze az álmaim,amiket elakarok érni(esetleg a nyáron) és tegyek értük.Na így tettem :D Ez született:
-DW maraton 10-12.
-cc fire red haj
-kipróbálni a szőkét és a kéket
-hajat növeszteni(kb.mell alá érőt)
-Mondocon <3
-Stellához elmenni,majd ő is lejön <3
-új emlékeket szerezni
-sikeres pótvizsga(erre még ezután rátérek T_T)
-megtanulni: egy új rajzstílust,svéd,lengyel nyelvet
kb ennyi c: még lehet csapok hozzá párat idővel,de egyelőre csak ennyi.
A matekról..sztem tuti megbuktam.Nem hibáztatom a tanárt,hisz bírom,csak ne adna olyan **** nehéz feladatokat folyton,ha tudja,h full hülye vagyok matekból.
Tomi felajánlotta,hogy majd segít,meg Csicsi is szal no problem,de  magamtól is kéne vmit tennem ezért,és fogok is.
Anything else: van egy film,ami már egy éve nagyon elgondolkodtat,akárhányszor is látom.Ez pedig az Interstellar - ismertebb nevén: Csillagok Között
Egyszerűen imádom,olyan leírhatatlan érzések fűznek hozzá és bevallom ,hosszú idő után ez az első film,amit a kedvenceim között tudhatok.^^ Mindig is húztak a csillagok és akárhányszor rossz kedvem van és világvége tini hangulatom,csak kinyitom az ablakom és az eget bámulom egy kis Sleeping At Last kíséretében.Gyönyörű számaik vannak.Igazából belegondoltam és ha a Földünk kezd haldokolni majd az időmben,mikor majd a 30-40es éveim koptatom,sztem lemegyek űrhajósnak.Felakarom fedezni a csillagokat,a bolygókat.Najó,valljuk be:ez azért nem lenne olyan könnyű mint mondjuk a Doctor Who-ban,hogy beszállok London kellős közepén egy kék telefonfülkébe és elrepülök időn és téren át.Vagy ,hogy egy másik példát hozzak a CSK-ból,megtalálom a NASA hiperszupertitkosanörzött főhadiszállását,felkérnek egy mentőexpedícióra,hogy keressek egy új lakhelyet,beszállok a Rangerbe,majd  megyek is a féreglyukhoz az új Naprendszerbe.Szóóval ez tényleg nem lenne ilyen egyszerű így belegondolva,de sztem megérné.Most becsatolok pár képet a filmről cuz why not xD Mellesleg  Matthew Mcconaughey(ejtsd:Mettyú Megkonaghi vagy vmi hasonló xD) játszik benne és a szerepét valami istenien játsza.Olyan életszerű és teljesen beleéled magad. Na asszem ennyi is lenne ez a bejegyzés,kicsit kesze-kusza,de így hajnali fél 2kor nézzétek el nekem :DD fogalmazásom nem a legjobb és amennyi mesélnivalóm van még..majd ma folytatom.Mellesleg ma van a Drága Egyetlen Szerelmemmel a hónapfordulónk :) <3 ezúton is szeretnék neked Boldog Hónapfordulót kívánni,Életke ^^ <3 bedobok ide valami elgondolkodtató zenét,csakhogy legyen mint hallgatni: Igazából a Szaturnusz a kedvencem,de most ez is jó^^




Megjegyzés küldése