~ Sky ♥ Blue ~
Anime Lovers!

Navigáció ^^



Home About Links Stuffs

Sziasztok~! A blogomon történeteket írok, néha magamról is fogok^^ Jó szórakozást ^^
/ navigáióért: KATT /


Anime Chatbox!







"Kell a változatosság? Választhatsz!^^

Tooltips Background 1 Tooltips Background 2 Tooltips Background 3

Anime Mysterious Box!

B L U E
Továbbiak...


Big Claps!



Basecode from Jennier & Template by Kinanti & Sweet header by Kinanti!
Anime Lovers
YOUR SPECIAL NAME!.



🌸🌝🌸

Húha..visszaolvastam pár bejegyzésem és mit ne mondjak..sokat fejlődtem,mióta elkezdtem ezt az egész blogolósdit. Btw a legutóbbi posztom töröltem. Nem akarok egy szót se hallani se Tomiról se a nyári conról. És nem,nem menekülök a múlt elől mert ha kell, pofán baszom azt a nyomorékot. Amúgy egy nagyon nyugodt ember vagyok xD
Sajnálatos módon megbuktam,bár csak olyan szinten bánom, h már nem lesz több matek/biosz/irodalom/föci óra amin baromkodnánk bnőimmel..és nem velük fogok leérettségizni.. Nah de nem bánkódok annyira,mert bekerültem egy nagyon szupi osztályba. 27-en vagyunk és ez így pont jó. Mindenki kitud ismerni könnyen mindenkit. Már kb a fél osztállyal öszebarátkoztam és nagyon örülök ennek,hisz a legutóbbi osztályomban nem igazán voltak barátaim. Megváltoztam..ohhó de méghogy. Mind kívülről mind belülről. Sokkal nyugodtabb természetem lett és már nem vagyok olyan naív. Ha szerelemről van szó akkor talán igen,de ez most mellékes. Lett piercingem uwu egy cuki kis nostril és a következő is már tervben van. Septumot szeretnék:)
Btw most őszi szünet van,voltam Halloween bulin és naaagyon szuper volt,imádtam. Halloween általában a kedvenc ünnepem bár általában átalszom..xD még van egy pár nap a szünetből,addig lehetséges,h végre ki lesz szőkítve a hajam. Már lassan egy éve tervezem,bár félek tőle,h mi lesz az eredmény, h fog állni..
Közben a kapcsolat terén se volt nyugtom. Volt egy fiú,nevezzük Zsoltinak mert mért ne és mert kajak ez a neve(wtf?). Még Október elsején találkoztam vele Orosházán. Életem egyik legszebb napja volt. Jól eldumáltunk,nevettünk és loloztunk. Elcsattant pár csók is és azt hittem lesz is ebből valami. Rá pár napra viszont összejött az exével xD pffft ennyit erről! Azóta próbálkoztam pár fiúval,de milyen az már,mikor tálcán nyomják az orrod elé a szerelmük,h "gyereveddelaszívemjárjunkpedigcsak2napjaismerlekdeteljesenbelédszerettemúristenszeretlek". Na ezt ne xD az ilyet nem szeretem..kell a kihívás! Mostanra már beláttam,h nem kell nekem kapcsolat..van időm és nem kell az igazit kergetnem folyamatosan..nagyon magasak az elvárásaim és én tényleg a tökéleteset akarom. De vajon én elég tökéletes lennék neki?
Nem is az,h félek szeretni. Szimplán..nem látom értelmét egy kapcsolatnak. Lehet ez majd később alakul ki. Mióta Stellával szétmentünk..én is eléggé szétestem. Azt hittem mostanra így 4 hónappal később már túl vagyok ezen az egészen. De minden alkalommal,mikor meghallom a nevét..mikor meglátom,h felugrik a chat ablaka,mikor visszaolvasok egy bejegyzést vagy meglátok egy régi közös képet..egy picit mindig megtörök. Nem szeretem már ez tiszta,de az emlékek fájdalmasak tudnak lenni..Ha ezt olvasod, Stella,nem akarom a frászt hozni rád vagy bármi,tudom már van más párod, nem akarok már tőled semmit. De tudd,te voltál a legjobb dolog az életemben. Lesz majd nálad jobb idővel,de most itt ezt gondolom. Elképesztő voltál,kedves,mindig megértettél és meghallgattad a gondjaim. Benned bíztam a legjobban, neked mindent elmondtam. Mégis tudom,h én basztam el ezt,tudom milyen szar szerető voltam. Nem akarlak visszakapni,nem akarom tisztázni magam..de lehet jól esik ezt hallanod,nem tudom.
Huh hát ezt jól esett kiadni magamból,nem tudom személyesen mennyire merném ezt elmondani neki,de így, h lehet soha nem fogja látni..részben fájdalmas,részben pedig jó is.
Egyúttal búcsúznék el mostanra már örökre hőn szeretett macsekomtól. Az én Egyetlen Hercegnőmtől,Amytől💔 ez is lassan 3 hónapja,mégis bekönnyezek akárhányszor rágondolok. Azt mondják semmi nem marad a szeretteinkből miután meghalnak. Fekete lepedővel fedik be a halált,mint valami rossz dolog. De nem. Velünk élnek. Nem tudjuk megérinteni őket,nem tudjuk megszólítani vagy beszélgetni velük többet. De az érzéseink,amiket együtt éltünk meg,amiket együtt gyújtottunk lángra.Még mindig él,velünk vannak ha csak ilyen formában is,de az érzések azok amik sose múlnak el.Nem vagyok már egyáltalán olyan,mint régen. Érzékenyebb lettem vagy erősebb? Egy lépéssel előre vagy hátra mentem?
Ne haragudj, drága olvasó,biztos nem azért jöttél ide,h az én depressziómat hallgasd.


Megjegyzés küldése